Založ si blog

Nedá sa mi neodporučiť – stačí iba 6 minút denne

6-minute-to-successNedá mi neodporučiť úžasného človeka, ktorý sa motivácii a zlepšovaniu techniky myslenia venuje už dlhé roky. Pred dvoma mesiacmi som narazila na  úžasný program Boba Proctora –  6 minút k úspechu. Poviem Vám skrátka, na Slovensku niečo také určite nenájdete a nič podobné som nenašla ani na zahraničných stránkach. 

Keď sa nad tým zamyslím, ani sama neviem, ako som sa k tomuto programu dostala, ale akonáhle som začala žiť podľa jeho definícii, môj život sa začal obracať k pozitívnemu smeru. Začala som si všímať dobro, ktoré je všade prítomné a ktoré som predtým nevidela. Nechcem, aby to vyznelo ako klišé, ale je to fakt pravda. Nesnažím sa Vám nič predať, iba ukázať skvelú pomôcku k dosiahnutiu lepšieho života. Veď predsa človek má konať dobro, aby bol svet lepší.

 

Dôležitým faktorom je však ovládanie angličtiny, pretože jeho videá sú iba v angličtine.

 

article-1309328-0B079B74000005DC-163_468x286

O čo sa jedná? 

Ide o približne dvojminútové videá, kde Bob položí nejakú otázku, vysvetlí nejaký princíp alebo zadá úlohu, nad ktorou musí človek uvažovať zvyšných 6 minút. 

Čo obsahuje? 

Okrem priložených videí, súbor obsahuje aj bonusové materiály a pdf prepis otázok ku každej sekcii. Ja týmto programom žijem už dva mesiace a musím povedať, že v ňom určite budem pokračovať. Teším sa na každé ďalšie video, ktoré mi opäť dá niečo nové. 

 

Odporúčam, odporúčam a do tretice odporúčam…  Ako hovorí sám Bob, ak spôsob života, ktorým ste predtým žili Vám nepriniesol to, po čom ste túžili, tak prečo nevyskúšať jeho spôsob a uvidíte či nastane nejaká zmena.

 

Prikladám link, kde som si ZADARMO stiahla všetky jeho videá, bonusové materiály a pdf workbook. torrent: http://kickass.to/bob-proctor-six-minutes-to-success-t8551517.html

 

Prečo ho vyskúšať?

Pretože zaberie iba 6 minút denne, dodá potrebnú dávku motivácie, precvičíte si anj, je výstižný a bez zbytočných “omáčok”.

 

Už len dodám, pozrite si video každý deň, reálne zodpovedajte na otázky a vykonávajte úlohy, ktoré Vám Bob zadá. Človek je osoba, ktorá žije zo zvyku. Tak si z toho urobte menší rituál, ráno alebo večer si pozrite video a uvidíte, že príde zmena. Ak niekto začne ako ja, budem sa tešiť na ohlasy. Môžeme si vymeniť rôzne materiály, čo sa týka sebarozvoja. 

 

Love, B

Môj sen o africkom SAFARI

09.06.2014

Africké safari v Keňi V poslednej dobe mám neskutočnú túžbu vycestovať na Safari. Keďže som veľký milovník prírody nie je to až také prekvapivé. Robila som si menší prieskum a rozhodla som sa pre Keňu. Tak som nahromadila potrebné informácie o ktoré by som sa rada podelila. Najvhodnejší termín na vycestovanie je v období sucha (júl – október) [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 8121x
Priemerná čítanosť článkov: 4061x

Autor blogu

Kategórie

Archív